Nula, co říct víc?

6. 02. 2017 13:08:56
Jsou v životě věci, které člověka překvapí, zaskočí, kdy zkamení, oněmí, je konsternován ... zkrátka je přiveden do rozpaků. Neví jak má reagovat. Mlčí a nejraději by utekl a někam se schoval. Ale to prostě nejde !

No, abych to nezdržovala. Stala se mi před lety taková věc. Byla jsem zvědavá jak vypadají prostory nové Královéhradecké university a které studijní obory nabízí.

Využila jsem tedy dnů otevřených dveří a procházela jsem se učebnami, sály a jinými zpřístupněnými prostory.Vyslechla jsem si pár komentářů a sem tam se o něco zajímala a na něco se zeptala.

Po chvíli jsem byla unavená a potřebovala jsem si odpočinout. Byl tam připravený provizorní bufet. Nabízeli tam to co je v takových bufetech běžné.Něco málo k pití a k snědku. Dala jsem si kávu a s dovolením postaršího pána jsem si přisedla ke stolku. Chvíli jsem pána nenápadně pozorovala, zaujal mě jeho zevnějšek. Byl dobře oblečený, upravený, tak věkově něco mezi 50 až 55let. Působil učeně,až sofistikovaně.Váhala jsem a pak jsem se osmělila.

„Promiňte, vy jste pan profesor na zdejší univerzitě?“, zeptala jsem se opatrně a s nadějí, že jsem se trefila a bude to někdo s kým si pohovořím o učivu a náplni nabízených předmětů.

Třeba poznám někoho nového a zajímavého.

„Ne , já jsem nula....já jen doprovázím dceru, chce tady studovat. Šla se přeptat na obor, který si vybrala“, doplňoval a zároveň vysvětloval ten pán.

Zírala jsem na něho. To jsem nečekala. Něco mi ještě vyprávěl o fabrice, v které dělá.

Už ani nevím, zda jsem mu na to něco odpověděla. Dopila jsme kafe. Slušně jsem se rozloučila a vypochodovala jsem z budovy ven. Cítila jsem se, jak něčím praštěná.

Doma jsem pak nad tím přemýšlela. Takový slušně a dobře vypadající pán, a s tak nízkým sebevědomím?!? Pán v letech, kdy má už skoro dospělou dceru !

Řekla jsem o tom manželovi, vyprávěla jsem mu celou svou story.Pozorně mě vyslechl a pak reagoval prostě a věcně, „Co se divíš !? To mu denně říká jeho stará“.

Autor: Helena Janáčková | pondělí 6.2.2017 13:08 | karma článku: 18.57 | přečteno: 727x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Hradec Králové

Denis Doksanský

Finišují práce na letošní největší školské investici v Hradci Králové

Největší investice do školství v Hradci Králové je letos ze soukromých zdrojů. Vznikne zde tak jedna z nejmodernějších školních budov v zemi, přičemž městký rozpočet nestojí ani korunu.

8.8.2021 v 7:56 | Karma článku: 9.71 | Přečteno: 338 | Diskuse
Počet článků 4 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 321

Přemýšlivá, hravá, matka dvou dětí. Ocením každou chytrou a vtipnou reakci na můj příspěvek do diskuse či můj blog.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...